Kjøpsbetingelser og retur
HILDE BEATE BERG | 983524664
FAKTURAADRESSE
Schleppegrellsgate 9B
o556 Oslo
KUNDESERVICE
hilde.beate.berg@gmail.com
GENERELT
Ved kjøp i nettbutikken aksepterer du disse vilkårene. Vilkårene gjelder for privatkunder i nettbutikken og det er en betingelse at du er over 18 år (mindreårige må ha foresattes godkjenning).
PRISER
Prisene er inklusive merverdiavgift og det vil gå tydelig frem i kjøpsprosessen hva som er moms og eventuelt andre avgifter.
Vi tar forbehold om skrivefeil.
BETALING
Betaling er mulig i NOK. Tilgjengelige betalingsalternativer VIPPS. Vær oppmerksom på at vi ikke kan akseptere gavekort, varekort, kontanter eller sjekker som betaling i nettbutikken. Pengene blir belastet ved bekreftet møte for kunsultasjon.
MOTTAK AV PRODUKTENE
Etter at du har mottatt bekreftelse av booking, må du så snart du har anledning og innen rimelig tid, undersøke om du har fått det du faktisk har bestilt eller om det har skjedd feil eller mangler. Ta kontakt med oss hvis noe er galt, og vi vil finne den beste løsningen!
GARANTI OG REKLAMASJON
Dersom en vare har feil eller mangler kan du enten kreve prisavslag eller heving av kjøpet i henhold til Forbrukerkjøpsloven. For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi få beskjed i rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om Forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven). Ved eventuelle tvister følger Hilde Beate Berg Forbrukertvistutvalgets avgjørelser. Våre garantier innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven. Dersom tjenestene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen eller at kjøpet heves. Hilde Beate Berg kan alltid forlange at kjøpet heves fremfor feilretting. Retten til reklamasjon kommer i tillegg til angreretten.
ANGRERETT
Angrerettloven gir deg rett til å angre kjøpet ditt. Angreretten gjelder 14 dager fra bestillingstidspunktet. For å benytte dette må du kontakte oss på e-post [hilde.beate.berg@gmail.com], og gir beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten. Refusjonen skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar forespørsel om retur. Har du spørsmål om angrerettloven, kjøpsloven eller andre regler, ta kontakt med Forbrukerrådet.